Harman/Kardon

Omni Bar Plus

Details
Artikel# HKOMNIBARPLBLKEU
Variations
  • Select Color
Product Actions
Add to cart options
€ 679,00679.0 per systeem € 899,00 Bespaar 24%

Op voorraad. Verwachte levertijd is 1-2 werkdagen

Algemene specificaties

Frequentiebereik 40 Hz~20 kHz
Signaal-ruisverhouding >-6 dB
Afmetingen (B x D x H) Soundbar:1150 mm x 53 mm x 103 mm
Afmetingen (B x D x H) Subwoofer:480 mm x 103 mm x 400 mm
Gewicht Soundbar:3,4 kg
Gewicht Subwoofer:7,0 kg
Brutogewicht verpakking 15,9 kg
Soundbar Voeding 24V, 4A
Stroomverbruik in slaapmodus <3,0 watt
Frequentiebereik Bluetooth®-zender 2402 - 2480 MHz
Vermogen Bluetooth®-zender <4 dBm
Modulatie Bluetooth®-zender GFSK π/4 DQPSK 8DPSK
Frequentiebereik Wi-Fi-zender 2,4 G 2412 – 2472 MHz (2,4 GHz ISM Band, VS 11 kanalen, Europa en anders 13 kanalen)
2,4G Wi-Fi-zendervermogen <20 dBm (EIRP)
2,4G Wi-Fi-modulatie OFDM, DSSS, DBPSK, DQPSK, CCK, 16QAM, 64QAM
2,4G Wi-Fi netwerkcompatibiliteit IEEE 802.11b/g/n
Frequentiebereik Wi-Fi-zender 5 G 5,15~5,35 GHz, 5,470~5,725 GHz,5,725~5,825 GHz
5 G Wi-Fi-zendervermogen <20 dBm (EIRP)
5 G Wi-Fi-modulatie OFDM, BPSK, QPSK, 16QAM, 64QAM, 256QAM
5 G Wi-Fi-netwerkcompatibiliteit IEEE 802.11 n/ac
SUBWOOFER Voeding 100-240 V~50/60 Hz
Stroomverbruik in slaapmodus <0.5 watt
2,4 GHz draadloos frequentiebereik 2402 – 2478 MHz
2,4 GHz draadloos zendervermogen <20 dBm
2,4 GHz draadloze modulatie π/4 DQPSK

Audio Specificaties

Soundbar 4 x 60mm (2.25”) woofers, 2 x 20mm (0.75”) tweeters
Subwoofer 1 x 166mm (6.5”)

Control and Connection Specifications

One HDMi® output with Audio Return Channel (ARC) and CEC support Ja
Bluetooth® connectivity Ja
Google Cast for audio Ja
Spotify Connect Ja
One stereo analog-audio input Ja
One optical digital input Ja
WIFI connectivity with DLNA 1.5 support Ja
One USB port for software update only Ja
Remote control that conveniently allows you to control all Omni Bar functionality Ja
  • OMNI+ BAR+ met draadloze subwoofer
  • Afstandsbediening met batterijen
  • Voedingsadapter
  • Regionale stroomkabel(s)
  • HDMI-kabel
  • Optische-kabel
  • Analoge kabel
  • Beknopte handleiding
  • Montagevoet
  • Beugel voor wandmontage
De Harman Kardon Omni Bar+ gebruikt slechts één kabel voor de verbinding met uw HD TV en laat u eenvoudig een draadloos HD-audiosysteem installeren. Via Spotify Connect en ingebouwde Chromecast technologie heeft u toegang tot vele muziek-streamingdiensten. Met Dolby Digital en de meegeleverde Subwoofer creëert u een nieuwe thuisbioscoop en omdat hij eenvoudig verbonden kan worden met de Harman Kardon Omni+ luidsprekers, installeert u eenvoudig een geheel draadloos audiosysteem.

Search Result For ""

Omni Bar Plus heeft als beoordeling 4.0 van de 5 door 11.
Rated 2 van de 5 door uit OMNI BAR PLUS W/ 10+ I have purchase the Omni bar with Omni 10+ speakers.($1600+) its pretty easy to pair all devices and connect to a 5.1 including all to WIFI. I have a huge problem. The bar sound "perfectly" fine with out 10+. once I connect and pair them both onmi 10+ few things happen while watching TV, voice goes out for a few seconds, and or a lot static goes on.
Datum plaatsing: 2018-07-27
Rated 2 van de 5 door uit Cut out The sound is great but cuts out ever hour It’s difficult to pair sound bar with LH/RH speakers. I am a big fan of HK, I have a few things from HK
Datum plaatsing: 2018-05-24
Rated 5 van de 5 door uit Zeer goed geluid Ik ben echt heel tevreden over deze omnibar plus. Ik heb hem middels de bijgeleverde beugel aan de muur onder de tv opgehangen. Dat is wel even een gedoe, aangezien ik meerdere kabels heb die er achterlangs moeten (de soundbar zit strak tegen de muur en heeft een kleine sparing voor de kabels). Maargoed, hij hangt nu mooi. Het koppelen aan het wifi netwerk ging eigenlijk heel makkelijk middels de App op de Ipad. Ik heb voor mijn platenspeler een bluetooth adapter gekocht waardoor ik mijn LP's ook kan beluisteren via de Omni Bar.
Datum plaatsing: 2018-11-19
Rated 5 van de 5 door uit Geduld word beloond In oktober deze set met twee 20+ en een 10+ gekocht. Het installeren was een crime, aangezien er geen behoorlijke handleiding bij zit. Uiteindelijk is het toch gelukt en draait alles naar behoren. Het geluid is geweldig!! De 10+ staat als extra in de keuken...verbazend wat een schitterend geluid eruit komt, grote klasse!! Geen goedkoop set, maar elke euro waard. Het enige minpuntje is het ontbreken van een duidelijke installatie handleiding
Datum plaatsing: 2018-11-30
Rated 1 van de 5 door uit Wii-fi set up is nerve-breaking I bought the Omni Plus and two Omni 10 but in spite of all efforts did not get them to connect all together to wii-fi. The app is extremely poor and sends error messages inconsistently. After hours of trying out and a lot of disappointment- I packed it again and will return to the shop tomorrow morning. Product has not passed usability engeniting and is impossible to work with.
Datum plaatsing: 2018-11-29
Rated 4 van de 5 door uit Fijne soundbar i.c.m. omni+ speakers Aansluiten: De soundbar aangeschaft i.c.m. twee 10+ en een 50+. Het aansluiten leek soepel te gaan maar het instellen van de 5.1 setup die ik in gedachten had werkte niet. Tot mijn grote frustratie en enkele malen telefonisch contact met de helpdesk bleef het probleem ontstaan. De omni 10+ speakers gingen stotteren en vielen uit. Uiteindelijk na veel ploeteren heb ik gevonden wat het probleem was namelijk de router. Mijn nieuwe Ziggo router had schijnbaar niet een stabiel genoeg 5ghz signaal. Nadat ik een andere router heb aangesloten (Apple timecapsule en router in bridge mode) werkt alles subliem. Gebruiksgemak: Momenteel heb ik bovendien andere boxen via chromecast gelinkt en zo kan ik via spotify en Google home alle speaker bedienen. Wat overigens ook belangrijk is om te weten, de televisie waarop de soundbar aangesloten wordt dient een HDMI arc ingang te hebben. Een extra HDMI ingang mis je een beetje. Geluid is echt erg goed. Let wel op de subwoofer deze kun je het best de kant op zetten waar je je bevind. Na veel ploeteren nu enorm blij met mijn aankoop!
Datum plaatsing: 2018-10-26
Rated 5 van de 5 door uit High quality The quality is high and easily synced. The only problem is that the setup videos are not available at the moment in the HK website!!
Datum plaatsing: 2018-11-20
Rated 5 van de 5 door uit Gewoon geluid zoals het hoort Ik heb de omni plus aangeschaft en ben niet teleurgesteld. Echt geluid zoals geluid zou moeten klinken
Datum plaatsing: 2018-02-23
  • y_2019, m_1, d_21, h_6
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_2.0.9
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_1, tr_10
  • loc_nl_NL, sid_omnibarplus, prod, sort_[SortEntry(order=RELEVANCE, direction=DESCENDING)]
  • clientName_harmanaudio

So i just bought a Omni Bar + and i have a very noticable sound delay, no matter if i use hdmi, optical or aux too connect it. please help me fix this.

Gevraagd door: RoboDuck
We would like to work with you directly to help you with your issue. Please submit a case request at https://www.harmankardon.com/support-contact.html and the Customer Service Team will be more than happy to assist you.
Beantwoord door: Mario at Customer Service
Datum plaatsing: 2019-01-13

Har problem med att TV-ljudet sl&auml;par efter, via b&aring;de HDMI och Optisk (tosslink). &Auml;ven om jag s&auml;tter f&ouml;rdr&ouml;jningen p&aring; l&auml;gsta p&aring; TV-n s&aring; kommer ljudet efter bilden. Vad kan man g&ouml;ra? MVH Tim

Gevraagd door: Tim K
Tack f&ouml;r din fr&aring;ga. F&ouml;r att fixa detta rekommenderar vi att du g&ouml;r en setup i HK Controller appen. N&auml;r du g&ouml;r det, v&auml;lj d&aring; att soundbaren ska vara till TV ljud. D&aring; kommer synkningen ske automatiskt. Om du fortfarande st&ouml;ter p&aring; problem d&aring; du gjort detta, v&auml;nligen kontakta v&aring;r kundtj&auml;nst. Du kan g&ouml;ra det h&auml;r: https://se.harmanaudio.com/support-contact.html
Beantwoord door: JuliaB
Datum plaatsing: 2019-01-03

1. When connecting the Omni bar with an OMNI10+ for full surround experience, how do the OMNI+ receives the audio signal? 2. With the above configuration. How do you configure the rear, back, left, right channel? Thanks and Regards

Gevraagd door: Alvaro
Hi there, thanks for your interest. You can do so using the HK Controller App and by doing the steps below: 1 - Go to Settings &gt; Room management 2 - Select the room you wish to add additional speakers in. 3 - Select Set up multi-channel and you will be guided on how to add two OMNI+ speakers connected on the same network as surround or rear speakers. 4 - There's a page where you can drag the speakers to act as the left or right surround speaker and you would hear a confirmation sound from the selected speaker if its successful. If you have questions or concerns, please submit a case request at https://www.harmankardon.com/support-contact.html and the Customer Service Team will be more than happy to assist you.
Beantwoord door: Rhae
Datum plaatsing: 2018-12-31

I've read in Wireless 5.1 Surround Setup from the Omni Bar+ manual, you need to connect all the speakers (OMNI10+) to a 5GHz Wifi Network. How does it manages the audio distribution when you want a 5.1 surround experience with the HDTV (HDMI) as source

Gevraagd door: Alvaro
Hi there, thanks for your interest. You can do so using the HK Controller App and by doing the steps below: 1 - Go to Settings &gt; Room management 2 - Select the room you wish to add additional speakers in. S 3 - Select Set up multi-channel and you will be guided on how to add the OMNI+ speakers connected on the same network as above, with the ability to assign any other speaker already on the network to this room. 4 - Once its done, continue to Source Set-up. 5 - The final step to set up your Omni Bar+ or Omni Adapt+ is to configure the external sources. For each source, HDMI TV, Optical, or AUX-in, you will select how you plan to use this source 6 - If you are not using this source, select &ldquo;Not used.&rdquo; 7 - If you select &ldquo;Watching movies and TV shows,&rdquo; then this input will have very little delay and good lip sync with the TV for video applications. But you won&rsquo;t be able to restream this input source to other Omni speakers in your house. 8 - If you select &ldquo;Listening to music,&rdquo; then you will be able to restream this input to other Omni speakers in your house. Bus an additional delay will be added for stability, which will be unsuitable for video applications. 9 - You can change these settings later by going to Settings &gt; Manage Rooms. Find the room you wish to change, select it, and then select Source setup. You will be taken through this step again and have the chance to reconfigure the inputs. 10 - After this step, room setup is complete. You may now set up additional rooms through the same process, or start streaming music. If you have questions or concerns, please submit a case request at https://www.harmankardon.com/support-contact.html and the Customer Service Team will be more than happy to assist you.
Beantwoord door: Rhae
Datum plaatsing: 2018-12-31

can I set up the omni bar with subwoofer without remote controller? Also, can I control the system through mobile app without remote controller?

Gevraagd door: VarunHK
You can set up the omni bar and the subwoofer even without the physical remote control as you can use the top panel of the Soundbar. You can also control the Omni bar+ using the HK Controller, but only when playing songs through the internet and not when playing it through wired connection.
Beantwoord door: Mario at Customer Service
Datum plaatsing: 2018-12-04

Ik heb de omni bar op mijn tv aangesloten (draadloos, met de optical kabel, HDMI-kabel, allemaal geprobeerd), maar het beeld en geluid lopen niet synchroon. Beeld loopt voor. Hoe is dit op te lossen?

Gevraagd door: Thomasynchroon
Hi, Je zal dit via de HK Controller App op kunnen lossen. Hierin geef je aan waar de Omni Bar voor wordt gebruikt, muziek of TV. Als je deze dan instelt op TV ( Surround ) dan zal er geen vertraging tussen beeld en geluid waarneembaar moeten zijn.
Beantwoord door: Kay Harman
Datum plaatsing: 2018-12-21

Jeg har problemer med, at der er et meget stort delay i tale forhold til lyden fra tv'et. Jeg har pr&oslash;vet med forskellige kabler og forskellige tv. Hvad g&oslash;r jeg?

Gevraagd door: Jakob72
Hej. Der er en fejl i din ops&aelig;tning, men det er bedst at tale med en kundeservicemedarbejder om det. Jeg vil derfor bede dig kontakte kundeservice p&aring; email, telefon eller chat. Du finder kontaktoplysningerne nederst p&aring; hver side i JBL netbutikken.
Beantwoord door: Bo HARMAN
Datum plaatsing: 2018-10-31

Har ofte lyd udfald af ca 30 sek. varighed under afspilning af film. Dette b&aring;de med streamede og optagede film, og har s&aring;ledes ikke noget med d&aring;rlig netforbindelse at g&oslash;re. Hvordan afhj&aelig;lper jeg?

Gevraagd door: Jack50
Hej Jack, Tak for dit sp&oslash;rgsm&aring;l. Du kan pr&oslash;ve at &aelig;ndre lyd formattet til PCM 2.1 kanals eller BitStream (afh&aelig;ngig af hvad den st&aring;r til nu) og ligeledes tjekke dit TV om det har behov for en opdatering. Hvis du har brug for mere hj&aelig;lp, s&aring; kontakt vores support p&aring; customer.support@harman.com
Beantwoord door: Danny HARMAN
Datum plaatsing: 2018-10-15
  • y_2019, m_1, d_21, h_6CST
  • bvseo_bulk, prod_bvqa, vn_bulk_2.0.9
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasquestionsanswers, tq_26
  • loc_nl_NL, sid_omnibarplus, prod, sort_[SortEntry(order=LAST_APPROVED_ANSWER_SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_harmanaudio
Delen